LETTERS FROM MOMMA

Podróż przez rodzicielstwo…

Letnia szafa dla dziewczynki

Kiedy przychodzą pierwsze ciepłe dni, od razu zaczynam myśleć o wakacjach. W tym roku wyjeżdżamy dopiero we wrześniu (to zawsze dobry sposób na sprytne przedłużenie lata), ale mam nadzieje, że również lipiec i sierpień zapewnią nam nieco słońca.

Zmiana pogody oznacza też zmianę garderoby. Z ogromną przyjemnością przygotowuję letnią szafę dla swojej córeczki. Ma dopiero pięć miesięcy, więc podczas wakacji stuknie jej dziewięć – to będzie jej pierwsze lato w życiu. Ona prawdopodobnie nie doceni, nie zauważy swoich ubrań – najważniejsze, żeby nie było w nich za zimno ani za ciepło. Ja natomiast znajduję wielką przyjemność w poszukiwaniu dziewczęcych ciuszków, ponieważ przez ostatnie trzy lata ubierałam swojego synka (co również było przyjemne; dziewczynka jest jednak miłą odmianą).

Kiedy wchodzę na dział dziecięcy w sklepach jak H&M, Zara czy Next, dosłownie nie wiem, w którą stronę patrzeć. Każdy wieszak walczy o moją uwagę. Trzeba jednak się na coś zdecydować. Oto rzeczy które upolowałam dla Alicji z myślą o nadchodzących wakacjach.

IMGP3378IMGP3377

Dżinsowa sukienka od Lief! (Holenderska marka) z ciekawymi detalami.

IMGP3379 IMGP3381

Sweter od Zara z nadrukiem w naturalnym kolorze. Z myślą o chłodniejszych dniach i wieczorach.IMGP3382 IMGP3384

Jumpsuit bez rękawów od H&M. Nadruk w motylki jest uroczy a materiał przewiewny. W sklepie można także dopasować do niego czapkę i buty w tym samym deseniu.

IMGP3387 IMGP3388

Granatowa sukienka typu polo od H&M. Materiał jest grubszy, jak w standardowych koszulkach polo.

IMGP3389 IMGP3392

Czasami też może być różowo. Ogrodniczki od Sergent Major (francuska marka). Te kupiłam, gdy Ali nie było jeszcze na świecie, ale pasują do tematu i są jednym z moich ulubionych zakupów.

IMGP3395 IMGP3394

Dwuelementowy zestaw od NEXT. Sukienka i getry.

IMGP3398 IMGP3397

Mix and match od H&M. Sklep proponuje kilka różnych wzorów. Mnie akurat urzekł ten.

IMGP3399 IMGP3400 IMGP3401

Zara ma wybór wielu najtańszych koszulek w przeróżnych kolorach. Wybrałam uniwersalne szarości i wojskową zieleń.

IMGP3403

Duo kąpielowe od Zary.

IMGP3408 IMGP3409

Dzieci rosną szybko, nawet się nie obejrzę i już będę musiała sięgać po większy rozmiar. Często bywa i tak, że znajduję w sklepie coś, co wyjątkowo trafia w mój gust, ale odkładam zakup na później, bo jest ewidentnie za duży. Gdy dzieci dorastają do rozmiaru – produktu nie ma już na rynku. Nauczyłam się więc, że kiedy znajduję coś wyjątkowego i mogę sobie na ów zakup pozwolić, to kupuję go na zaś! Toteż dobrałam spodnie i koszulkę od H&M na przyszłe lato. Spodnie są z wyjątkowo przyjemnego materiału (wiskoza).

IMGP3405 IMGP3406

Czasami warto też poszperać w wyprzedażach. Trafiłam na śliczną, przewiewną kurtkę na przyszłą wiosnę/lato. H&M.

To by było na tyle! Mam nadzieję, że przywołałam wam na myśl trochę letniego słońca. Nie mogę się doczekać, kiedy Ala dorośnie do tych ubrań!

One comment on “Letnia szafa dla dziewczynki

  1. skakanka
    November 12, 2015

    kombinezon w motylki jest przepiękny 🙂

Leave a comment

Information

This entry was posted on May 20, 2015 by in clothes, POLSKI and tagged , , , , , .